[Cik Eqa]

My photo
beaufort@kuching, sabah, Malaysia
i am a passionate dreamer with a big ambitious goals.. hoist your true color pirates! wawasan hatecrews 1st generations.. proud Malaysian that is not ashamed to present its color..servant of Allah and beloved family [Rebellion]

Sunday 21 April 2013

in a nutshell for the 4th semester.. (Obliviate!!)

Assalamualaikum kawan2.. :3

dah nak khatam sem 4 baru nk update blog..mmg betuah blog aku dpt tuan yg pemalas tahap yakuza..hahaha..bercerita ttg sem 4, mcm2 yg terjadi...suka, duka, benci, cinta, gembira, dilema..semua ada mcm tongkat ali 3-in-1.. >u<''

imbas kembali apa yg berlaku sepanjang sem 4 ni..




RED DIAMOND EVENTS

yeah aku masuk kelas 4C..semua student part 4 mesti organize event..
bebudak semua setuju buat family day, kesinambungan dr grup last sem..
kebetulan lecturer yg sama; mdm emilia..
mmg haru..1st time aku mengamuk depan org..1st time jg aku nyanyi depan mic..
tp aku sangat enjoy dgn dorang..mmg seronok..
yg penting aku kenal kawan yg x pernah berkira dlm apa hal skali pun..
thanks again guys for giving me an spectacular experience this semester..

credit to; awang, zaza, pearl, eein, fatin, miza, zati, siti, leo, didi, liyana, enaz, dayang, aniq, miss, jue, arif, khai, ismat, mukhriz, tai, OE, jarra, nana, qhen n amalina.. *love to max Diamonies!*



JPKK [KOMANDER KESATRIA]

terrified experience with these society..aku x dpt nk story everything sb secret always be a secret..
just can say mmg banyak peristiwa n pengalaman yg tak menyeronokkan walaupun kami berkongsi kegembiraan..
aku menggalas tugas sbg timbalan pegawai rintah dgn lancar walaupun tidaklah sempurna..
stress is everywhere..mana nk balance dgn tugas, tanggungjawab dgn keutamaan study..
mmg bloody hell..
apa yg aku boleh conclude; toleransi n kepercayaan serta sifat hormat menghormati sgt penting..
tp takpe, aku just assume yg pengalaman yg aku dpt time ni akn jd rujukan aku time aku kerja nt..
who knows rite?? :)



STUDY

well sem ni aku jd pemalas sket (banyakkk!!!!!)
ada certain kelas aku ponteng, tak tau knp..hehehe..
kelas yg aku x pernah escape, kelas organizational behavior n kelas event management n  public speaking..
yg lain semua ada rekod telur penyu..hahahaha..
mungkin jua effect stress aku tempias kt study..tp semakin hujung sem semakin aku dpt kawal kemalasan..
apa lg aku 1st time kena ugut oleh miss mandarin hantar nama p hep..
hahaha..mmg 'rajin' la aku pg kelas dia yg jauh nun..
kelas behavior kelas yg aku suka tp aku paling benci bila praktikkan teori kt kehidupan seharian..
memang menjengkelkan bila kau dapat meneka or mengagak apa perasaan, ketaksuban, keikhlasan orang di sekeliling kita..memang bloody hell aku tak suka..



CUTI

cuti????hehehe..azam nak kempiskan lemak2 ni..
tp not sure berjaya or sekadar mat jenin ja..hehe..
tp cincin yg aku beli dulu tak muat b4 cuti..td aku pakai time mau kluar p pekan muat pla..
itu tandanya aku dah kurus sikit di bhgn jari..hahahaha
nt time election my sayang (zunaidah) is going back to vote for nation..
hope we got time to spare..a lot lot lot lot lot lot things i want to tell her..
its not good enough bila bcerita pkai hp ja..




anyway..selamat bercuti kawan2..kita jumpa lg next time kalau otak aku ni cergas bfikir idea tuk entry.. :P

jaga kesihatan n yg penting jaga keselamatan diri n org tersayang..musim sekarang ni musim ekseden ja ni..so hati2 okayy..jangan sibuk dok gwiyomi ja.. :D

Assalamualaikum dunia! *much love to you* ^3^

No comments:

Post a Comment