[Cik Eqa]

My photo
beaufort@kuching, sabah, Malaysia
i am a passionate dreamer with a big ambitious goals.. hoist your true color pirates! wawasan hatecrews 1st generations.. proud Malaysian that is not ashamed to present its color..servant of Allah and beloved family [Rebellion]

Friday 11 May 2012

Zon YaYa :3



zon panggil aku yaya..hehe..this is my new start of my life..yes..aku berazam utk melupakan kedua2 jejaka yg pernah memenangi hati aku...






1st fazly aka palie..we start as a friend and neighbor..tgl satu area..yg aku suka ttg dia..x merokok, x minum, btanggungjawab ke atas keluarga, xsuka marah2 n sygkan kucing..n sia satu2nya bf yg aku bleh act natural..x bajet ayu je depan2..n xpernah gaduh..except last2 nyer..salah aku n salah dia jg..so..fair..masing2 bt salah..xpe la..aku dgr kau tgh syok dgn cikgu yg aku angin hbis dlu tu..terkilan gak sbb dlu mati2an xnak ngaku..last2 kapel gak..bek korg ngaku je dr dlu..hm..semoga kau bahagia palie..aku belajar utk redha apa yg berlaku even dah 6 bulan lebih aku masih lg dibayangi oleh kau..






2nd c syahmi..nak kata ensem..ensem lg palie..hoho..ramai yg xsuka aku dgn dia nie..bgai langit dan bumi le kononnye..sbb dia ni bajet hotstuff la kt kampus..ye la..presiden omsar n sekretariat mpp uitm n mantan ydp komander kesatria..sape xkata xsesuai bai..majoriti yg xsuka lecturer fakulti n kawan2 dia..mak dia pun x berkenan dgn aku dgn alasan aku ni jauh..means mak dia xnak menantu jauh..alahai..ada lg org cmni ye..aku xkisah n family aku pun xkisah sbb majoriti dorg kawin dgn org jauh2..setakat nie plg jauh kt turki..kak camelia n abg ipar aku, battal demir..agaknye mmg trend family aku ni suka kawin org jauh2..hehe..xpe la..dah keluarga dia xnak bt apa lg nk mengharap ye..nt kawin huru hara jd..n ada sikap yg aku xdpt terima kt syahmi ni...tp biar la aku sja yg tahu..skarang ni msti yg xsuka dgn aku tu happy la aku dah x dgn dia..lantak la..lgipun aku xfikir yg dia boleh fit dgn kaum kerabat aku..biarlah..cari lah org yg dekat2 sbb mak kau suka kan menantu dekat..aku dah out dah..


siapa yg jdi next bf aku..aku pun xtau...cuma lepas ni mgkin aku xkan serius..mgkin main skandal2??haha..who know..mybe lee seung gi??hehe..like his smile~ >u<

No comments:

Post a Comment