[Cik Eqa]

My photo
beaufort@kuching, sabah, Malaysia
i am a passionate dreamer with a big ambitious goals.. hoist your true color pirates! wawasan hatecrews 1st generations.. proud Malaysian that is not ashamed to present its color..servant of Allah and beloved family [Rebellion]

Saturday 12 May 2012

terapung terbang dalam air~ aku di paradise borneo~~

terbang dlm air??hehe..xde r..aku hari ni ikut family aku n jiran seblah rumah g memukat kt pantai..pantai tu dkat area borneo golf sblm bongawan kalau dr arah beaufort..msuk dlm r..time smpai tu gerimis tp skejap je..then psang kanvas kot2 hujan pla..naya basah mamam ktorang..hehe..pas tu apa lg adik2 aku dgn anak pmpuan jiran tu g terjah pantai..cantik kt pntai tu..air dia x kotor mcm kt pimping..jernih..just pntai ja kotor sket dgn smpah lama n sisa kayu..lpas tu aku jd camera girl pla..hehe..kamera nikon jiran aku g bantai..haha..bila r aku nk dpat kamera DSLR tu..suka~~ hihi..


dslr (kenrockwell.com)


lepas mamam n dorg beliau g psang pukat..giliran aku pla g terbang kt air tu..haha..mula2 tu berendam ja..pastu cuba2 nk terapung tp xdapat2..dapat minum air free ade..hehe..pastu aku cuba gaya meniarap or mcm org nk menyelam tu..ha~~ dapat..akhirnya..mulalah aku terapung..belajar tahan nafas n gerak2 kaki n tgn ikut gaya daniel bego si perenang negara..hehe..


daniel bego (newshopper.sulekha.com)


puas beguling2 kt pntai tu..kemas2 n balik..dpat ga ikan tp xbnyak..ada 3 ekor xslap n sekor ketam n spesis kerang yg aku xtau pe nama dia..ada dlm 5 kut benda tu..hehe..sambil2 otw kluar g highway ak rakam sket pemandangan guna lappy..haha.. :)


nak upload vdeo tu tp line wifi mcm siput spongebob c gary tu..huhu..latter on la aku bg msuk.. :)


gary~  -___-'

No comments:

Post a Comment