[Cik Eqa]

My photo
beaufort@kuching, sabah, Malaysia
i am a passionate dreamer with a big ambitious goals.. hoist your true color pirates! wawasan hatecrews 1st generations.. proud Malaysian that is not ashamed to present its color..servant of Allah and beloved family [Rebellion]

Tuesday 5 February 2013

HabuK-HabuK CinTa

ok..tajuk yg xde kaitan pun.
saja ja..haha -.-''

semester 4 ni agak tunggang langgang jdnya..
dgn event management yg kitorang kena ambil time part 4 yg menjerat jiwa..
ecewaaahh..hahahahaha.
dgn management JPKK yg agak tak synchronize sikit sbb ada perubahan dan pembaharuan yg dilaksanakan drastik..
even aku pernah jd organizer dgn JPKK, agak sukar sikit bila dgn subjek event sb masing2 dgn perangai n pe'el yg sangat 'unik'..hehehehe

semester ni aku agak chubby..dr saiz S pgi ke M..
apa ke jadahnye aku bleh membesar??
selama ni makan banyak mana pun xde jg naik2 berat..
now???? guess what..from 40kg to 50kg..AAAHHHHHH!!!!!!!
banyak kn naik..ni nt klau balik cuti semester ni mesti abah tkejut aku dah bulat..hahaha
smpai anak ikan aku si double A duk panggil aku LEBAR..
kesian kan aku..hahaha..

semester 4 is so colorful n tense banyak juga..
sayangnya CNY ni aku x balik..
apa2 pun aku rindu family aku, rindu kucing2 aku, rindu bestfriend aku, rindu rumah aku..
so, menunggu je la dgn gagah dan sabarnya cuti hujung semester..

p/s: count down on my event, Office Management Gathering Day by us, the Red Diamond!
see u guys there diamonies!! :)

No comments:

Post a Comment